Repararea anvelopei, reglarea unghiurilor suspensiei sau geometria rotilor

 

Unul din aspectele deosebit de importante in aplicabilitatea si desfasurarea procesului de echilibrat roti este prinderea efectiva a rotii vizavi de masina de echilibrat. Intreg procesul de rapoarte creat in desavarsirea uniformizarii masei anvelopei pentru intreaga suprafata a benzii de rulare trebuie sa fie unul optim si in conditii de deplina siguranta. Raportul cu axa de rotatie, punct in care centrul de masa al rotii in momentul echilibrarii corespunde cu centrul de masa al rotii montate pe masina - sunt detalii care depind de modalitatea de prindere a rotii in masina de echilibrat. In cazul in care rotile nu sunt echilibrate corespunzator, directia masinii este direct afectata, controlul volanului de asemenea, iar rularea autovehicului cu viteze mari in aceste conditii devine practic un pericol real si iminent pentru fiecare conducator in parte, transformand echilibrarea rotilor intr-un proces esential pentru siguranta masinii cat si a soferului.

 

Optimizarea ansamblului anvelopa-janta. Este procesul prin care se inlatura orice bruiaj care poate aparea in momentul in care autovehiculul ruleaza cu viteza iar volanul vibreaza. Procesul efectiv in aceste conditii este acela de a aranja ca suprafata cea mai grea a anvelopei sa fie pusa cu un defazaj de 180 grade fata de cea mai grea suprafata a jantei.

 

Repararea anvelopei. In cadrul punctelor service ale firmei noastre, repararea anvelopelor se face conform tehnologiei de reparat anvelope elaborata de Rema Tip-Top, cu scule si produse Rema Tip-Top.

 

Umflarea rotilor cu azot este o procedura introdusa inca din anii 70, cand majoritatea sporturilor cu motor foloseau aceasta modalitate de umflare a rotilor pentru optimizarea si obtinerea unui rodaj cat mai mic al anvelopei supuse la un rulaj din punct de vedere al vitezei cat mai mare. De exemplu, daca in momentul in care dvs faceti presiunea in roti afara sunt 20C si anvelopa are 25C si rulati cu 130 km/h, dupa mai putin de 30km, intre brakerele anvelopei sunt 80-90C. Acest lucru duce la marirea presiunii in anvelopa si micsorarea petei de aderenta, scazand practic manevrabilitatea si stabilitatea autoturismului in sine, devenid astfel un pericol real pentru sofer prin distantarea proceselor de franare

.

Indreptarea jantelor. Procedeul in sine duce spre deformarea plastica la rece in cazul in care jantele sunt din aliaje simple, iar cand acestea sunt de aluminiu se face in acelasi mod doar ca prin incalzirea jantei propriu-zise la o temperatura de 140 C. In ambele cazuri se respecta principiul conform caruia, centrul de masa al rotii in momentul indreptarii acesteia corespunde cu centrul de masa al rotii montate deja pe masina.

 

Reglarea unghiurilor suspensiei sau geometria rotilor. Este operatiunea prin care se centreaza unghiul de inclinare al rotii si este readus, in cazul in care a suferit o eventuala avarie sau soc, la starea initiala prescrisa de producatorul autoturismului. Este o operatiune complicata din cauza marjelor de eroare aparute in timpul procesului de reglare care sunt de ordinul secundelor si al zecimilor de milimetrii. Este o operatiune deosebit de importanta pentru functionabilitatea autovehiculului deoarece in cazul in care nu este facuta corect ea poate conduce la manevrarea incorecta a acestuia, deteriorand direct anvelopele si directia de rulare a atuovehicului.


Produse din catalogul B&T Timisoara:

Michelin 185/65 R 15
ENERGY SAVER 185/65 R 15
Michelin 195/65 R 15
ENERGY SAVER 195/65 R 15
Pirelli 185/65 R15
185/65R15 88T P1cint
Pirelli 195/65 R15
195/65R15 91T P1cint
Kleber 185/65 R 15
DYNAXER HP3 185/65 R 15
Kleber 195/65 R 15
DYNAXER HP3 195/65 R 15
BFGoodrich 185/65 R 15
G-GRIP GO 185/65 R 15
BFGoodrich 195/65 R 15
G-GRIP GO 195/65 R 15
Tigar 185/65 R 15
SIGURA 185/65 R 15

Preţ la cerere
072-428-8553

Similar